مسمومیت ۲۰ دانش آموز در بروجرد

امروز چهارشنبه سوم اسفند ماه، بیست تن از دانش آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد دچار مسمومیت شدند. این در حالی است که روز گذشته نیز ۱۵ دانش آموز دیگر در این دبیرستان دچار مسمومیت شده بودند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، امروز چهارشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۱، بیست نفر از دانش آموزان در بروجرد مسموم شدند.

فرماندار بروجرد در این خصوص گفت: “امروز حدود ۲۰ نفر از دانش آموزان در نوبت صبح دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد دچار مسمومیت شدند.”

مسلم مرادی افزود: “دانش آموزان برای درمان به مراکز درمانی شهرستان بروجرد منتقل شده اند.”

روز گذشته نیز، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از مسمومیت ۱۵ دانش آموز در این دبیرستان و انتقال آنها به مراکز درمانی خبر داده بود.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها