ابوالفضل قدیانی ده ماه حبس

ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی توسط دادگاه انقلاب تهران به ده ماه حبس محکوم شد. همچنین این شهروند در پرونده ای دیگر با دریافت دو ابلاغیه به دادگاه های انقلاب و کیفری احضار شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از کلمه، ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی به تحمل دوران حبس محکوم شد.

در این گزارش آمده است، بر اساس حکمی که توسط شعبه ۲۸ دادگاه‌ انقلاب اسلامی تهران صادر و در تاریخ هشتم تیر ماه به آقای قدیانی ابلاغ شده است، وی در خصوص اتهام “تبلیغ علیه نظام” به تحمل ده سال حبس محکوم شده است.

همچنین آقای قدیانی با دریافت دو ابلاغیه جداگانه به دادگاه های انقلاب و کیفری احضار شده است.

بر اساس این گزارش، احضاریه اول مبنی بر حضور در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران در تاریخ دوازدهم خرداد و احضاریه دوم مبنی بر حضور در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری در مجتمع قضائی کارکنان دولت تهران در تاریخ هجدهم تیرماه است.

اتهام مطروحه علیه وی در ابلاغیه دادگاه انقلاب “تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی” و در ابلاغیه دادگاه کیفری “نشر اکاذیب در فضای مجازی” عنوان شده است.

ابوالفضل قدیانی اواخر اسفندماه از احضار خود به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران با اتهامات “نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظام”، خبر داد.

آقای قدیانی پیش از نیز بواسطه فعالیت های خود، سابقه بازداشت و محکومیت دارد.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها