برای چند شهروند پرونده قضایی تشکیل شد

دخالت یک فرد تحت عنوان “امر به معروف” در نوع پوشش چند نفر در همدان به بروز درگیری میان آنها انجامید. دادستان عمومی و انقلاب همدان از تشکیل پرونده قضایی علیه چند شهروند در این رابطه خبر داد. کارشناسان بسیاری همواره مسئله امر به معروف را دخالت در حوزه شخصی زندگی افراد و متضمن رواج بی قانونی و خشونت دانسته و نسبت به آن هشدار داده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، دخالت یک فرد تحت عنوان “امر به معروف” در نحوه پوشش چند شهروند در همدان منجر به درگیری میان آنها شد.

دادستان عمومی و انقلاب همدان در این رابطه مدعی شد: شامگاه جمعه دهم فروردین ماه، یک “آمر به معروف” توسط چند نفر مورد حمله قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات وارده و آسیب در ناحیه شکم، کتف و بازو تحت مراقبت ویژه درمانی در بیمارستان است.

عباس نجفی با بیان این ادعا که “عمل ضاربان افکار عمومی مردم همدان را جریحه دار کرده است”، ادامه داد: در این باره پرونده قضایی تشکیل و دستورات جامع برای شناسایی عاملان و برخورد قانونی با آن ها صادر شده است.

در این گزارش به هویت و تعداد شهروندانی که با گشایش پرونده قضایی مواجه شده و تحت تعقیب قرار گرفته اند، اشاره ای نشده است.

کارشناسان بسیاری همواره مسئله امر به معروف را دخالت در حوزه شخصی زندگی افراد و متضمن رواج بی قانونی و خشونت دانسته و نسبت به آن هشدار داده اند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها