قتل ناموسی

اواخر اسفندماه سال گذشته، مردی در تهران توسط یکی از دوستان خود به قتل رسید. متهم پس از بازداشت دلیل این اقدام را ارتباط مقتول با اعضای خانواده‌ خود عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک مرد در تهران با انگیزه ناموسی به قتل رسید.

در این گزارش آمده است؛ بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۲، کشف جسد مرد جوانی در یک خودروی پژو ۲۰۶ در محله افسریه توسط رهگذران به پلیس ۱۱۰ گزارش داده شد. پس از حضور ماموران در محل و تحقیقات مشخص شد که این مرد بر اثر شلیک گلوله به ناحیه سر به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص نتایج تحقیقات اولیه اینگونه عنوان کرد که متهم به قتل هنگامی که داخل خودروی مرد جوان نشسته و با انگیزه نامشخص او را با ضرب گلوله از ناحیه سر به قتل رسانده و بعد خودرو را جابه‌جا کرده است.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات هویت مقتول را به دست آوردند، آنها دریافتند که مرد جوانی به نام بابک، قبل از این رویداد با مقتول رفت و آمد خانوادگی داشته و نهایتا با هم اختلاف پیدا کرده اند.

این مقام انتظامی افزود: در نتیجه مشخص شد که بابک مقتول را چندین مرتبه به خاطر ارتباط نزدیک با اعضای خانواده‌ اش تهدید کرده و محل زندگی بابک در نزدیکی صحنه واقعه بوده است.

در نهایت بابک بازداشت شد و در اعترافات خود گفت: “مقتول یکی از دوستانم بود و به همین خاطر رفت و آمد خانوادگی داشتیم. در جریان این روابط حس کردم مقتول با یکی از اعضای خانواده‌ ام می‌خواهد ارتباط برقرار کند که چندین‌ بار هشدار دادم اما فایده‌ ای نداشت. به خاطر همین تصمیم گرفتم تا او را به قتل برسانم. بدین ترتیب با مقتول در نزدیکی جاده مسگرآباد قرار ملاقات گذاشتم و در خودرویش نشستم، پس از دقایقی مشاجره کردن با یکدیگر با سلاح کلت‌کمری‌ خود که از قبل تهیه کرده بودم او را با ضرب یک گلوله از ناحیه سر به قتل رساندم و پس از این اقدام خودرو را جا‌به‌جا کردم و اسلحه را به یک کانال آب انداختم.”

در این گزارش آمده است که پرونده این قتل جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها