روز پنجشنبه ۲ تیر، یک زن جوان در مشهد، در پی اختلافات خانوادگی توسط همسرش با ضربات کارد به قتل رسید. متهم به قتل پس از ارتکاب جرم خود را به کلانتری شفای مشهد معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ۲۴ رویداد، روز پنجشنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۱، یک زن در پی اختلافات خانوادگی توسط همسرش به قتل رسید.

در این گزارش آمده است، متهم بعد از ارتکاب جرم خود را به کلانتری شفای مشهد معرفی کرده و نیروهای تجسس عازم خیابان هدایت ۴۷ شدند و طی تحقیقات و بررسی ها حاکی از آن بود که زن جوان  ۳۴ ساله، ۳ ساعت قبل و با اصابت بیش از ۲۰ ضربه کارد به قتل رسیده است.

متهم در اعترافات خود به ماموران گفت:  من و همسرم اختلاف دیرینه داشتیم. خانواده او خیلی در زندگی من دخالت می کردند این درحالی بود که شرایط اقتصادی خوبی نداشتیم و همه اختلافات ما به خاطر مغازه ای آجیل فروشی بود که مدتی قبل خریدم و همسرم اصرار داشت که سند آن را به نام او ثبت کنم و مرا تهدید به طلاق میکرد، بعد از ظهر پنجشنبه وقتی همسرم از سرکار به خانه آمد و ناهارش را خورد کنار سفره دراز کشید. پسر ۶ ساله ام نیز در خانه مادرزنم بود و من و «بهاره» تنها بودیم. در یک لحظه گلویش را فشار دادم ولی چون سروصدا می کرد با چاقویی که در کنار سفره قرار داشت ضربات متعددی به گلویش زدم و دیگر نفهمیدم چند ضربه هم به نقاط مختلف پیکرش وارد کرده ام.

در همین حال برادر متهم که قاتل را قانع کرده بود تا خود را به پلیس تسلیم کند درباره این ماجرا به مقام قضایی گفت: حدود ساعت ۱۶:۴۰ بود که برادرم «حمید»با من تماس گرفت و گفت: «بیا با تو کار دارم!» وقتی نزد او رسیدم گفت: من «بهاره» را کشته ام! او را ترغیب کردم که خودش را به کلانتری معرفی کند. برادرم با همسرش از مدتی قبل اختلاف داشت و به تازگی هم آجیل فروشی را به نام همسرش ثبت کرده بود.

بر اساس این گزارش ، اولیای دم در کلانتری شفای مشهد حضور یافتند و از داماد شکایت کردند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها