متهم به آزار جنسی و ضرب و شتم یک دختر نوجوان در تهران، توسط شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، متهم به آزار جنسی، ضرب و شتم دختر نوجوانی در تهران، صبح روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱، توسط شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

براساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۹ با شکایت دختر جوانی به‌نام میترا آغاز شد. وی در زمان مراجعه به پلیس آگاهی اظهار داشت: “روز حادثه در حال گذر از کوچه‌ای در پایین شهر تهران بودم که یکی از جوان‌های معتاد محل به‌نام اکبر راهم را بست و با تهدید چاقو من را به خانه‌ای متروکه برد که پاتوق معتادان بود.”

در ادامه دختر جوان اظهار کرد: “خیلی گریه و التماس کردم تا آزارم ندهد اما اکبر بی‌توجه به التماس‌هایم مرا کتک زد و بعد هم کلید اتاقی که در طبقه بالای همان خانه بود را از دوستش سعید گرفت و مرا به زور به آنجا برد و به من تعرض کرد.”

پس از اظهارات میترا، وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی تعرض به او را تأیید کردند.

بر اساس این گزارش، ۶ ماه بعد از این واقعه، متهم به تجاوز که اکبر نام دارد، شناسایی و بازداشت شد. این متهم به اتهام تجاوز به عنف و دوستش سعید به اتهام معاونت در این جرایم در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها