حمید قندی، از اعضای کانون صنفی فرهنگیان اسلامشهر روز دوشنبه ۲۷ تیرماه، با تودیع قرار وثیقه آزاد شد. آقای قندی در تاریخ ۲ تیرماه توسط نیروهای امنیتی در محل کار خود بازداشت شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، روز دوشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱، حمید قندی، از اعضای کانون صنفی فرهنگیان اسلامشهر با تودیع قرار وثیقه آزاد شد.

آقای قندی در تاریخ ۲ تیرماه توسط نیروهای امنیتی در محل کار خود بازداشت شده بود. ماموران امنیتی پس از دستگیری این فعال صنفی به منزل او رفته و ضمن تفتیش اقدام به ضبط برخی از وسایل شخصی وی از جمله تلفن همراه او و همسرش کرده بودند.

حمید قندی اواخر اسفندماه سال گذشته به همراه رسول بداقی از دیگر اعضای کانون صنفی فرهنگیان اسلامشهر، طی ابلاغیه هایی جداگانه، جهت رسیدگی به اتهاماتشان به دادگاه انقلاب تهران احضار شدند. جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این شهروندان در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها