جلسه رسیدگی به اتهامات مصطفی نیلی، وکیل دادگستری روز یکشنبه ۲ مرداد، در شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران برگزار خواهد شد. وی در خصوص این پرونده روز شنبه ۲۱ خردادماه توسط شعبه ۳ بازپرسی دادسرای کارکنان تفهیم اتهام و سپس با تودیع قرار کفالت آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مصطفی نیلی در شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران برگزار خواهد شد.

آقای نیلی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، ضمن اعلام این خبر نوشت: فردا بابت اعلام جرم دادستان تهران مبنی بر نشر اکاذیب محاکمه خواهم شد و مستند این پرونده مصاحبه‌ام با پایگاه خبری امتداد در مورد وضعیت موکلینم در زندان قرچک بود که اکنون به اوین منتقل شده‌اند.

وی در خصوص این پرونده روز شنبه ۲۱ خردادماه با حضور در شعبه ۳ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت پس از تفهیم اتهام با تودیع قرار کفالت آزاد شد.

مصطفی نیلی، وکیل دادگستری اواخر خردادماه امسال در پرونده‌ای دیگر موسوم به “دادخواهان سلامت” به تحمل چهار سال حبس، دو سال محرومیت از فعالیت‌های رسانه‌ای و همچنین دو سال محرومیت از اشتغال به حرفه وکالت محکوم شد.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها